- Mikor kapom meg a rendelésem?
A rendeléseket a hatályos szállítási feltételek szerint adjuk postára. Igyekszünk minél előbb megtenni ezt, de kérjük türelmed a rendelésed kifizetésétől számított 6. munkanapig. Amennyiben addig nem kapsz értesítést a feladásról, és a spam mappában sem találod azt, kérjük jelezd és mi gyorsan visszajelzünk, hogy mit látunk a rendszerünkben.
- Személyes megtekintésre, átvételre nincs lehetőség?
Költségeink, így áraink alacsonyan tartása végett webshop üzemeltetése mellett döntöttünk, fizikai üzletünk nincs, így a termékek személyes átvételére, megtekintésére nem tudunk lehetőséget biztosítani. Az elállási garancia biztosítja, hogy amennyiben bármelyik termék nem felelne meg, úgy 14 napon belül el lehet állni a vásárlástól indoklás nélkül, és visszafizetjük a termékek árát.
- Miért van többféle termék is egy celofán tasakba csomagolva?
Csomagolásnál is környezet tudatosságra törekszünk a csomagolóanyag mennyiségének ésszerű csökkentésével. Amennyiben egy adott típusú termékből 1-2 darab kerül megrendelésre, úgy azt össze szoktuk csomagolni más olyan termékekkel, amelyekből szintén ilyen mennyiség kerül megrendelésre. Természetesen igyekszünk ezt úgy megoldani, hogy könnyen szétválogatható legyen, tehát 2-3 féle terméknél nem kerül több azonos celofán tasakba.
- Antiallergén a nemesacél? Biztosan nem okoz allergiás tüneteket?
A nemesacél antiallergén, azonban sajnos van, aki a nemesacélra/ orvosi fémre is allergiás. Ez nagyon ritka dolog, és általában az ilyen érzékenységgel rendelkező vásárlók tudnak erről.
- Nagykereskedelmi tételben lehet vásárolni?
Elsődleges célunk a kis szériákban gondolkodó kézműves közösség minőségi kiszolgálása, nem profilunk a nagykereskedelem. Bizonyos termékeknél azonban van lehetőség a nagy tételben való beszerzésre. Az egyedi árajánlatkéréseket email-ben tudjuk fogadni a termék pontos megnevezésével.